Waarom een Webflow website?
Webflow is een nieuwe webapplicatie om sites mee te maken. Webflow is uitermate geschikt om ‘gridless’ websites te maken. Gridless houdt in dat er geen raster is en dat het design geheel vrij gemaakt kan worden. Daarnaast is een Webflow website snel, is het eenvoudig om content aan te passen, snel te bouwen en responsive.
Webflow specialisten
1. Brainstorm en huisstijl
In deze fase bepalen wij samen met jou de inhoud van de website. Denk hierbij aan het doel van de site, de doelgroep, een marketingplan, persona's en de huisstijl. Nog geen logo of huisstijl? Wij beschikken over brand-/logo designers voor elk budget.


2. Ontwerp & Realisatie
Wij verpakken jouw digitale identiteit in een mooi, intelligent en responsive design. Door onze uitgebreide WordPress ervaring kunnen wij snel en daardoor voordelig, sites maken. Aansluitend volgt er een feedbackronde. Deze feedback zullen wij verwerken, net zolang totdat jij tevreden bent!
3. Nu nog bezoekers!
Een mooie website is niets waard zonder bezoekers. Met onze online marketing technieken zorgen wij ervoor, dat de eerste bezoekers via meerdere kanalen op jouw site terechtkomen. Jouw website is standaard geoptimaliseerd voor Google. Maar ook aan Facebook, Adwords, linkbuilding en andere sociale media wordt gedacht.

Digital inbound marketing vs. traditionele marketing
ContactIn vergelijking met de Inbound Marketing Methode is de traditionele marketing meer opdringerig te noemen. Binnen deze manier van communiceren duw je je producten en diensten als het ware naar de klant toe, ook als ze daar niet per se interesse in hebben. Hierbij kun je denken aan opdringerige media als tv, radio, ongevraagde e-mail of post campagnes, cold-calling en tijdschriften. Met de komst van het internet hebben klanten de keus om hun eigen interactie te kiezen. Het simpelweg pushen van je product/dienst heeft daarmee zijn effectiviteit verloren.
ContactAan de slag met content marketing
De basis van Content marketing is een goede strategie. Wij focussen ons op het creëren en verspreiden van waardevolle, relevante content voor de juiste doelgroep. Daarnaast zetten we vol in op ‘interactiviteit’ en ‘betrokkenheid’. Op die manier stimuleer je earned media; content die wordt gemaakt door jouw doelgroep.Doel van dit alles is het aantrekken van jouw doelgroep en het converteren van een winstgevende klant. Combineer paid, owned, earned en social media en je bent de Baas van het internet.
Benieuwd naar onze diensten? Let's meet!
De voordelen van de juiste content strategie
Heel veel informatie over de strategie achter het maken en publiceren van content, maar wat zijn nou daadwerkelijk de pluspunten hiervan? De voordelen van een content strategie:
- Je trekt een doelgroep aan die jou ook daadwerkelijk interessant vindt. Grotere kans op het werven van kwalitatief goede en langdurige klanten dus!
- Je zet samen met een van onze content strategie specialisten een kei goede contentstrategie en -kalender op.
- De content verhoogt je organisch verkeer en merkbekendheid.
- De kwalitatief, hoogwaardige en zoek waardige content wordt naast jouw doelgroep ook beloond door Google. Hoe? Door jouw website of andere content hoger in de zoekmachine te plaatsen! Dubbel scoren dus!
- De content die gemaakt is kan op elk gewenst kanaal geplaatst worden; van sociale media tot blogs.

Welke content maakt een content strategie?
Als online marketing bureau kunnen wij verschillende vormen van content inzetten om te komen tot een effectieve content strategie: