Over het project
Mr Kitchen's, bekend van de heerlijke veggie spreads, plantaardige mayo's en andere heerlijke vegan producten, was toe aan een nieuwe website. Het was een aantal jaren geleden sinds deze voor het laatst was aangepakt, dus tijd voor iets nieuws. Samen met de rebranding van het merk is een webdesign bij ons aangeleverd - klaar om in WordPress op te bouwen.

Probleem
De oprichters Daan, Igor en Maarten waren toe aan een nieuwe uitstraling. Pikant, sprekend en smaakvol, net als hun karakter en de producten die zij in de keuken ontwikkelen.
Met een website die lang geen aandacht heeft gekregen is de keuze gemaakt om geheel opnieuw te beginnen. Een leeg CMS, nieuwe plugins en geen oude restanten meer.
Oplossing
Wij hebben voor Mr Kitchen's een nieuwe website op mogen zetten. Een nieuwe WordPress omgeving, gestript tot het broodnodige. De producten zijn dynamisch in te voeren; dat betekent bij een nieuw product simpel een aantal tekst- en beeldvelden invullen. De website zorgt voor de rest. Ook is er een SEO-migratie gedaan. Wat bleek: de smaken en recepten van vroeger zijn nog erg populair, maar zouden vervallen in het nieuwe website-plan.
De betreffende pagina's zijn meegenomen en vormgegeven, maar blijven op de achtergrond van de website.
Resultaat
Een razensnelle, frisse en presterende website. Een pagespeed van 99+ (desktop) ondanks indrukwekkend beeldgebruik zorgt voor een 'crispy' gebruikservaring.
