Over het project
Oui Love It; van de uit Frankrijk afkomstige familie Gourmet die al een aantal generaties lang heerlijke biscuits maakt. De grootouders, Papou Claude en Mamie Colette hadden een bakkerij waar de roots van Oui Love It zijn ontstaan. De familie wil deze rijke traditie delen met de wereld. Van Franse "Langue de Chat" tot Palmiers, allemaal met liefde gebakken, en met een verhaal dat generaties verbindt.

Probleem
De website van Oui Love It was sterk verouderd. Het CMS werd niet meer ondersteund en was onhandig in gebruik, dus konden moeilijk aanpassingen gedaan worden. De huisstijl was te simpel: wit en donkerblauw, strakke tekst. Het merk kwam daarmee niet tot leven, maar kwam ook totaal niet overeen met de productverpakkingen.
Oplossing
Er is een nieuwe website ontworpen en ontwikkeld. Een design dat het karakter van het merk uitspreekt. Ambachtelijk, Frans, familiaal en zachtaardig. Iedere koek heeft een eigen verhaal en historie welke overgebracht kan worden op iedere eigen pagina, in eigen verpakkingskleur. Volledig te beheren vanuit het nieuwe WordPress CMS door de familie zelf, zonder enig idee te hebben van het coderen.
Resultaten
Het resultaat is een nieuwe website met fris uitlerlijk; meertaling, AVG/GDPR-proof en natuurlijk makkelijk in gebruik.
