Over het project
JansZon is een innovatief bedrijf, op zoek naar nieuwe oplossingen om zonne-energiesystemen mogelijk te maken. De oprichters van JansZon zijn al 10 jaar actief in de duurzaamheidssector, niet alleen met de opwekking van duurzame energie, maar ook in het productieproces van de zonnepanelen zelf.
Probleem
Ze hebben een nieuwe website nodig die de waarden, expertise en professionaliteit van het bedrijf weerspiegelt. Daarnaast waren ze nog niet goed vindbaar in de zoekmachines, waardoor er minder bezoekers op de website kwamen dan gewenst.
Oplossing
We ontwierpen een nieuw logo, met een minimalistisch design, maar wel speels qua vorm/kleuren, waarbij je de “o” snel kunt relateren aan een zon.
Ook hebben we een nieuwe website ontworpen en ontwikkeld, met een visuele vormgeving waarin de belangrijke informatie goed vindbaar is. Daarnaast hebben we de homepage hero video zo gemonteerd dat de overlay tekst nog steeds leesbaar is en de pagina nog steeds snel laadt.
Verder zijn we momenteel aan het werk om landingspagina’s te ontwikkelen die leads genereren voor de klant. Deze landingspagina’s maken gebruik van een heldere design structuur en hiërarchie om te zorgen dat potentiële klanten niet overweldigd raken door de informatie op de pagina. Het design is gebaseerd op psychologische theorieën zoals het autoriteitsprincipe om te zorgen dat gebruikers een offerte aanvragen of zich terug laten bellen.
Bovendien is dankzij de toepassing van SEO-technieken het bereik van de webpagina en de positie ervan in de zoekmachines verbeterd. Ook is de site voorbereid op SEA campagnes.
Resultaat
Wij hebben ervoor gezorgd dat de website beter bij het merk past en goed gevonden wordt.
- Zoekmachine geoptimaliseerd
- Nieuwe en frisse website
- Potentiële doelgroep beter bereiken
- Meer omzet, klanten en online succes voor uw bedrijf
- Website geoptimaliseerd voor alle schermen
- Websites snel en veilig gemaakt
- Website onderhoud is ook mogelijk
Het resultaat kun je bekijken op www.janszon.nl