Branches

Interieurdesign & Afbouw Branche

Vergroot de online vindbaarheid en reputatie als interieurdesigner of afbouwbedrijf!

HERKEN JE DIT ALS INTERIEURDESIGNER OF AFBOUWBEDRIJF?

  • Social media wordt niet consistent toegepast of wil niet van de grond komen
  • Er is te weinig interactie op onze sociale kanalen
  • Het is lastig om via onze online kanalen de juiste klanten aan te trekken
  • Er worden weinig (potentiële) aanvragen gedaan
  • Moeilijk om ons aanbod te onderscheiden op social media
  • Het doel is meer projecten uit te voeren om het portfolio te laten groeien
  • Goede communicatiestrategie ontbreekt
Ik wil groeien

ONZE WERKWIJZE VOOR INTERIEURDESIGNERS OF AFBOUWBEDRIJVEN

Veel interieurdesigners en afbouwbedrijven gebruiken social media als hun portfolio en manier van projecten werven. Echter is de concurrentie sterk op dit gebied, en niet altijd makkelijk te onderscheiden van 'inspiratie'-pagina's.

De wereld van interieurdesign is booming! Als interieurdesigner is het daarom moeilijk om door te breken. Afbouwbedrijven hebben vaak de handen vol aan projecten waar zij graag van door willen groeien.

Wij hebben een ervaren team en een netwerk van klanten binnen deze businesses. Wij weten als niemand anders hoe moeilijk het is om écht van de grond te komen in deze wereld.

Daarmee kunnen wij garanderen dat onze campagnes maand-op-maand beter gaan presteren en kunnen wij indrukwekkende resultaten laten zien.

GRATIS SCAN

Het enige wat je hoeft te doen is je website en je e-mail achter te laten. Je ontvangt een rapport met daarin:

  1. Praktische tips om je interieurdesign- of afbouw-website te verbeteren
  2. Social media tips in de om je te onderscheiden van de rest
  3. Eenvoudige website aanpassingen om beter vindbaar te worden
  4. SEO en SEA tips
Bedankt voor je bericht!
Er is iets misgegaan met het versturen.

Interieurdesign of afbouw-website ontwerpen

Baas & Baas heeft al jarenlange ervaring met het ontwikkelen van websites en online marketing strategieën voor deze specifieke branche. Wil jij online vindbaar zijn voor mensen die toe zijn aan een nieuwe stijl in huis? Dan ben jij bij Baas & Baas aan het juiste adres. Ontdek hoe wij jouw bedrijf tot een succes maken. Wij latenje portfolio uitblinken tussen alle andere. Ervaar de kracht van onze marketing! Wij begeleiden je graag met het ontwikkelen van een website door middel van de volgende stappen:

1. Brainstorm en huisstijl.

In deze fase bepalen wij samen met jou de inhoud van de website. Denk hierbij aan het specifieke doel van de site, de gewenste doelgroep, een marketingplan, ideale klant en natuurlijk de huisstijl die aansluit bij je eigen visie.

Heb je nog geen logo of huisstijl? Wij beschikken over brand-/logo designers voor elk budget.

2. Ontwerp & Realisatie.

Wij verpakken jouw digitale identiteit in een mooi, intelligent en responsive design. Door onze uitgebreide WordPress ervaring kunnen wij snel - en daardoor voordelig - prachtige websites maken.

Aansluitend volgt er een feedbackronde. Deze feedback zullen wij verwerken, net zolang totdat jij tevreden bent!

3. Nu nog bezoekers!

Een mooie website is niets waard zonder bezoekers. Met onze online marketing technieken zorgen wij er voor dat de eerste bezoekers via meerdere kanalen bij jou terechtkomen.

Jouw website is standaard geoptimaliseerd voor Google. Maar ook aan Facebook, Google ads, linkbuilding en andere sociale media wordt gedacht bij de opzet, zodat jij altijd klaar bent voor de groei.

Bekijk onze cases

Hemels AFbouw

WordPress website

Uitbreidbaar & Gebruiksvriendelijk

Dijkslag Installatietechniek

WordPress website

Dynamische content

Céline van Haaren Interiors

Nieuwe WordPress website

Webdesign

Anfora

WordPress webdevelopment

SEO optimalisatie

Hemels AFbouw
Céline van Haaren Interiors
Dijkslag Installatietechniek
't Klooster Interieurmakers
Daniël Christiaan
Anfora
Bekijk alle cases

Onze 7 stappen voor een goede contentstrategie

Stap 1

Analyse customer journey

Wat maakt jouw producten en diensten nou zo bijzonder? Welk probleem lossen ze precies op? En hoe helpt dit product of deze dienst jouw publiek bij het behalen van hun doelen. Het zijn de antwoorden op deze vragen die jouw publiek vertellen waarom ze jouw producten en diensten nou eigenlijk moeten aanschaffen. Als je deze vragen nog moeilijk zijn te beantwoorden, dan is er nog genoeg werk aan de winkel. Maar let op: naast deze vragen hebben jouw klanten ook nog genoeg vragen over jouw product of dienst.

Stap 2

Analyse markt

De markt is nog zo’n element wat belangrijk is om aandacht aan te besteden. Want wat zijn nou eigenlijk de trends en ontwikkelingen die zich voordoen binnen jouw branche? Wie zijn je concurrenten en hoeveel competitie bestaat er? Waar bevindt jouw doelgroep zich in de markt? En wat is hun gedrag? Door aandacht te besteden aan de markt weet je wat er speelt, kom je erachter welke content binnen jouw branche werkt en hoe je het beste je doelgroep kan bereiken.

Stap 3

Analyse zoekwoorden

Een zoekwoorden analyse kan natuurlijk niet uitblijven. Waarom? Een onderzoek naar zoektermen vertelt jou namelijk waar kansen liggen. Kansen op het gebied van ranking. Want hoe beter je scoort op zoekwoorden, hoe hoger je wordt weergegeven in Google en des te meer mensen je zullen vinden. Naast deze algemene zoekwoorden analyse, kun je ook kijken op welke zoekwoorden jouw website momenteel scoort en hoe goed deze score is. Hierbij wordt onder andere aandacht besteed aan de zoekvolumes, de concurrentie en de potentie van zoekwoorden.

Stap 4

Contentstrategie per fase van customer journey

We hebben onderzoek gedaan naar je customer journey en daarnaast ook een zoekwoorden analyse uitgevoerd. Nu is het tijd om de twee aan elkaar te koppelen. De customer journey is op te delen in drie fasen: low, middle en top. Hierbij betreffen mensen in de low-funnel mensen die jouw bedrijf nog niet goed kennen. Daarbij zijn mensen uit de top-funnel juist de personen die al enige interesse tonen in je producten of diensten. De zoekwoorden uit het onderzoek passen we op deze fasen van de customer journey aan.

Stap 5

Content creatie

Jaa! Het is tijd voor de daadwerkelijke realisatie van content. In deze fase zorgen we er voor dat de content in de juiste vorm en met de juiste termen (voortgekomen uit het zoekwoorden onderzoek) wordt geschreven. Deze content zal de basis vormen van jouw kanalen.In samenwerking met onze videoproductie partners zorgen wij dat jouw video’s er tiptop uitzien. Samen zoeken we naar het juiste format. Dit hangt af van verschillende factoren. Denk hierbij aan het doel, het publiek en de verspreidingskanalen. Wij hebben de expertise in huis om te weten wat voor video het meest geschikt is op welk moment. Op die manier zijn wij in staat een overtuigend resultaat neer te zetten.

Stap 6

Monitoren

Het in de gaten houden van de prestaties van jouw content is van groot belang. Hier kun je namelijk grote lessen trekken die jouw resultaten in de toekomst zullen helpen verbeteren. De KPI’s die eerder in de distributiestrategie zijn bepaald, vormen hier het uitgangspunt. Wij werken met maandelijkse rapportages om de voortgang van het traject te delen en te bespreken. Naast deze rapportages werken we ook met een real-time dashboard waarin jouw resultaten live te zien zijn.

Stap 7

Earned media

Slaat je boodschap aan onder het juiste publiek? Dan maak je grote kans op earned media. Het betreft alle vormen van aandacht van derden die een bedrijf of merk verdiend. Hierbij kun je bijvoorbeeld denken aan positieve recensies, conversaties op social media en mond-tot-mondreclame.

Online leadgeneratie

Groeien, dat is de ambitie van elk bedrijf. Want meer groei betekent meer klanten, meer bekendheid, meer status én omzet.

Lees meer

E-commerce strategie

Met jarenlange ervaring op het gebied van e-commerce marketing weten wij als geen ander met welke aanpak we jouw webshop naar een hoger niveau tillen.

Lees meer

B2B strategie

Bestaat jouw klantenkring uit bedrijven en is dit de doelgroep die jij wil aanspreken?

Lees meer

Wat onze klanten over ons zeggen

5 sterren op basis van tientallen waarderingen

Google reviews worden ingeladen, of vind ze hier.