Maggie's Way
Over het project
Maggie's Way is hét lifestyle platform waar de mentale en fysieke gezondheid centraal staat. Maggie deelt haar inspiratie en kennis over diverse thema's zoals self-care, voeding, sport en natuur. Zo creëer jij bewustwording rondom je mentale en fysieke gezondheid. Maggie's Way leert jou om vertrouwen te hebben in jezelf, je dromen te visualiseren en jezelf in beweging te zetten tot een gelukkiger leven!
Probleem
Maggie's Way is een vrij nieuw merk, en doordat het een merk is met als doel om mensen écht te helpen, is het een uitdaging om dit ook rendabel te houden. Maggie had moeite met de naamsbekendheid van het merk en het daadwerkelijk behalen van conversies.
Oplossing
Samen met Maggie en een andere partij die zich bezig houdt met design, de website en de socials hadden wij wekelijkse meetings waarbij we vooral aan de slag zijn gegaan met de branding van Maggie's Way. De positionering van het merk, hoe de website het best zou converteren, en ideeën voor de socials zijn onderwerpen waar het veelal over ging. Daarnaast is Baas & Baas samen met Maggie's Way aan de slag gegaan met het samenstellen van een Journal: een boekje waar mensen leren over geluk vinden in het leven op een interactieve manier.
Resultaat
Door wekelijks feedback te geven op het webdesign is de website van Maggie's Way nu zo ingericht dat het duidelijk is wat je van het merk kan verwachten en wat ze aanbieden. Daarnaast heeft Maggie's Way nu meer dan 1000 Instagram volgers mede door onze sparring sessies, en hopen wij binnenkort het eerste 'Maggie's Journal' in handen te hebben. Een super fijne, creatieve en doelgerichte samenwerking.