FAQ

Is het wel rendabel om online marketing in te zetten voor duurzame producten?

Ja, online marketing inzetten kost uiteraard geld, maar dat verdien je terug. Je bereikt namelijk je juiste doelgroep door gerichte marketing. Hoe dit dan precies werkt? Lees hier de case van Curaloe.

Duurzaamheid

Waarom is online marketing geschikt om duurzame producen te verkopen?

Met online marketing kun je je heel specifiek richten op een bepaalde doelgroep. Hierdoor bereik je de juiste mensen, in jouw geval: de mensen die duurzaamheid hoog in het vaandel hebben staan. Ook heeft online marketing een hogere ROI dan traditionele marketing. Je krijgt dus meer terug voor je investering, waardoor je meer omzet behaalt en kunt groeien.

Duurzaamheid

Wat is er specifiek aan duurzame merken marketing?

Als duurzaam merk focus je je echt op een specifieke doelgroep. Jouw doelgroep heeft bepaalde kenmerken, zij geven namelijk echt om de wereld en willen graag meer uitgeven als dit de duurzaamheid van de planeet ten goede komt. Maar… de meerwaarde moet dan wel duidelijk zijn. En dat is waar wij voor zijn: door middel van duurzame merken marketing de unieke kenmerken van jouw duurzame merk communiceren, zodat de juiste doelgroep getriggerd wordt.

Duurzaamheid

Wat onze klanten over ons zeggen

5 sterren op basis van 41 waarderingen.

Google reviews worden ingeladen, of vind ze hier.

Royal Moti Mahal
Kuin BV
Orange Capital Partners
Gouden Reael
Bar Italia
Henri Willig
VondelGym
Sup Sup Club
IW-Net
Dappermaentje
Avalon Connect
Hedgehog Company
FunkyVinyl
Eventcare
Kroonluchter
The Sourcing Partners
StellaPower
Maggie's Way
Cantine de Caron
Eurvin