Waarom een nieuwe website voor het MKB?
Wij denken dat uw bedrijf een website nodig heeft om een van de volgende redenen.
- De website wordt gebruikt om naar te verwijzen wanneer u met klanten afspreekt.
- Je wil laten zien dat je er bent op wat voor gebied dan ook.
- De website is het bedrijf. Bijvoorbeeld in de vorm van een webshop.
- De website laat zien dat jij in staat bent om het probleem op te lossen.
- Een website in de vorm van een blog.
- U bent een professional, dus uw website moet dat ook zijn.
- Een website is het eerste visitekaartje van een bedrijf.
Digital inbound marketing vs. traditionele marketing
ContactIn vergelijking met de Inbound Marketing Methode is de traditionele marketing meer opdringerig te noemen. Binnen deze manier van communiceren duw je je producten en diensten als het ware naar de klant toe, ook als ze daar niet per se interesse in hebben. Hierbij kun je denken aan opdringerige media als tv, radio, ongevraagde e-mail of post campagnes, cold-calling en tijdschriften. Met de komst van het internet hebben klanten de keus om hun eigen interactie te kiezen. Het simpelweg pushen van je product/dienst heeft daarmee zijn effectiviteit verloren.
ContactAan de slag met content marketing
De basis van Content marketing is een goede strategie. Wij focussen ons op het creëren en verspreiden van waardevolle, relevante content voor de juiste doelgroep. Daarnaast zetten we vol in op ‘interactiviteit’ en ‘betrokkenheid’. Op die manier stimuleer je earned media; content die wordt gemaakt door jouw doelgroep.Doel van dit alles is het aantrekken van jouw doelgroep en het converteren van een winstgevende klant. Combineer paid, owned, earned en social media en je bent de Baas van het internet.
Benieuwd naar onze diensten? Let's meet!
De voordelen van de juiste content strategie
Heel veel informatie over de strategie achter het maken en publiceren van content, maar wat zijn nou daadwerkelijk de pluspunten hiervan? De voordelen van een content strategie:
- Je trekt een doelgroep aan die jou ook daadwerkelijk interessant vindt. Grotere kans op het werven van kwalitatief goede en langdurige klanten dus!
- Je zet samen met een van onze content strategie specialisten een kei goede contentstrategie en -kalender op.
- De content verhoogt je organisch verkeer en merkbekendheid.
- De kwalitatief, hoogwaardige en zoek waardige content wordt naast jouw doelgroep ook beloond door Google. Hoe? Door jouw website of andere content hoger in de zoekmachine te plaatsen! Dubbel scoren dus!
- De content die gemaakt is kan op elk gewenst kanaal geplaatst worden; van sociale media tot blogs.
Welke content maakt een content strategie?
Als online marketing bureau kunnen wij verschillende vormen van content inzetten om te komen tot een effectieve content strategie:
Hoe maken wij jouw website?
Stap 1: Brainstorm
Voor wij beginnen met bouwen vragen wij ons de volgende zaken af:
- Wat is het doel van de website?
- Wat is de doelgroep?
- Huisstijl en design
- USP bepalen
- Persona maken
- Zoektermen bepalen
- Marketingplan
Stap 2: Realisatie van jouw MKB website
Wij leggen een scherpe offerte aan jou voor, geheel afgestemd op jouw wensen. Daarna beginnen wij met het bouwen van de website. Voor het bouwen gebruiken wij het zeer bekende WordPress. Door onze uitgebreide ervaring hiermee kunnen wij snel, en dus voordelig werken. Wij doen niet aan het vullen van thema’s met content, wij bouwen voor u een geheel unieke website. Wij kunnen de eerste beta-versie al binnen een week online hebben. Dan volgt er een feedback ronde, en nog een feedback ronde, en nog….. Net zolang totdat u tevreden bent!
Stap 3: Nu nog bezoekers!
Wij hebben methodes ontwikkeld die jou de eerste bezoekers op de website bezorgen. Via Google komen ze bij jou terecht. Dit doen wij door middel van uitgebreid geteste methodes. De bekendste methode is het schrijven van content en het bijhouden van een blog. Hoe dit in zijn werk gaat, lees je hier. Maar ook technieken als on-page SEO optimalisatie, linkbuilding en social media komen hierbij kijken. Ook dit kunnen wij voor jou doen.
Stap 4: Bezoekers vasthouden en converteren
De meeste bezoekers verlaten de website weer. Zo is het nou eenmaal, het is daarom zaak om de bounce rate zo laag mogelijk te houden. Er is een kans aanwezig dat de bezoekers naar de concurrent gaat. Daarom moet je de website up-to-date houden met artikelen en informatie.
Op het moment dat er enthousiasme is ontstaan bij de bezoekers kunnen wij onze internet marketing technieken toepassen. Dit doen wij door middel van onze eigen geteste methodes volledig afgestemd op de klant.
Lead generatie uitzendbureaus
Eigenaar, marketeer of manager bij een uitzendbureau? Stop met het verspillen van geld in marketingcampagnes.
Jouw uitzendbureau bovenaan in Google, met een full service aanpak op maat zorgt Baas & Baas ervoor dat je uitzendbureau bovenaan in Google.
Meer leads