FAQ

3.Tools en verbeteren

Uit tools zoals Google Analytics en Google Optimize blijkt of de A/B test succesvol is en vervolgens kunnen we het doorvoeren. We blijven de resultaten meten en streven voortdurend naar een beter resultaat.

Conversie optimalisatie

2. Analyseren en A/B testen

Vervolgens analyseren we de pijnpunten en stellen we een plan van aanpak op. We gaan vervolgens verbeteringen doorvoeren en deze A/B testen.

Conversie optimalisatie

1. Doelen bepalen

Meten=weten. Dat geldt met name bij conversie optimalisatie. We nemen het 0 punt en bepalen vervolgens de conversie doelen waarvoor we willen optimaliseren.

Conversie optimalisatie

Wat onze klanten over ons zeggen

5 sterren op basis van 41 waarderingen.

Google reviews worden ingeladen, of vind ze hier.

Royal Moti Mahal
Kuin BV
Orange Capital Partners
Gouden Reael
Bar Italia
Henri Willig
VondelGym
Sup Sup Club
IW-Net
Dappermaentje
Avalon Connect
Hedgehog Company
FunkyVinyl
Eventcare
Kroonluchter
The Sourcing Partners
StellaPower
Maggie's Way
Cantine de Caron
Eurvin