Branches

Interior Design & Construction Branch

Increase your online visibility and reputation as an interior designer or construction company!

DO YOU RECOGNIZE THIS AS AN INTERIOR DESIGNER OR FINISHING COMPANY?

  • Social media is not used consistently or does not want to get off the ground
  • There is too little interaction on our social channels
  • It is difficult to attract the right customers via our online channels
  • Few (potential) requests are being made
  • Difficult to distinguish what we offer on social media
  • The goal is to carry out more projects to grow the portfolio
  • A good communication strategy is missing
Boek een vrijblijvend consult

OUR WAY OF WORKING FOR INTERIOR DESIGNERS OR FINISHING COMPANIES

Many interior designers and finishing companies use social media as their portfolio and way of recruiting projects. However, the competition is strong in this area, and not always easy to distinguish from “inspiration” pages.

The world of interior design is booming! As an interior designer, it is therefore difficult to break through. Finishing companies often have their hands full with projects that they would like to continue to grow on.

We have an experienced team and a network of customers within these businesses. We know better than anyone else how difficult it is to really get off the ground in this world.

This allows us to guarantee that our campaigns will perform better month-on-month and we can show impressive results.

Onze workflow

Met onze Growth Cycle© brengen wij eerst overzicht, rust en structuur aan in jouw marketing.

Samen vertalen we jouw missie en doelen naar een data gedreven strategie. Dit doen we door drie diensten bij elkaar te brengen: strategie, online marketing en webdevelopment. Optimalisatie van A tot Z, omdat wij geloven dat online groei om een totaalplaatje vraagt.

Werkwijze laag 2, groei op basis van data uit verschillende kanalen

FREE SCAN

All you have to do is leave your website and email. You'll receive a report that includes:

  1. Practical tips for improving your interior design or finishing website
  2. Social media tips to help you stand out from the crowd
  3. Simple website adjustments to make it easier to find
  4. SEO and SEA tips
Bedankt voor je bericht!
Er is iets misgegaan met het versturen.

Interior design or finishing website design

Baas & Baas has years of experience in developing websites and online marketing strategies for this specific branch. Do you want to be discoverable online for people who are ready for a new style at home? Then you've come to the right place at Baas & Baas. Learn how we make your business a success. We make your portfolio stand out among all the others. Experience the power of our marketing! We are happy to guide you in developing a website through the following steps:

1. Brainstorm and corporate identity.

In this phase, we determine the content of the website together with you. This includes the specific purpose of the site, the desired target group, a marketing plan, ideal customer and, of course, the corporate identity that matches your own vision.

Don't you have a logo or corporate identity yet? We have brand/logo designers for every budget.

2. Design & Realization.

We package your digital identity in a beautiful, intelligent and responsive design. Thanks to our extensive WordPress experience, we can quickly - and therefore cheaply - create beautiful websites.

This is followed by a round of feedback. We will process this feedback until you are satisfied!

3. Now there are still visitors!

A beautiful website is worth nothing without visitors. With our online marketing techniques, we ensure that the first visitors come to you via multiple channels.

By default, your website is optimized for Google. But Facebook, Google ads, link building and other social media are also included in the setup, so that you are always ready for growth.

What we did for others

Hemels AFbouw

WordPress website

Uitbreidbaar & Gebruiksvriendelijk

Céline van Haaren Interiors

Nieuwe WordPress website

Webdesign

't Klooster Interieurmakers
Hemels AFbouw
Daniël Christiaan
Céline van Haaren Interiors
Anfora
View all cases

Our 7 steps for good content strategy

Stap 1

Analyse customer journey

Wat maakt jouw producten en diensten nou zo bijzonder? Welk probleem lossen ze precies op? En hoe helpt dit product of deze dienst jouw publiek bij het behalen van hun doelen. Het zijn de antwoorden op deze vragen die jouw publiek vertellen waarom ze jouw producten en diensten nou eigenlijk moeten aanschaffen. Als je deze vragen nog moeilijk zijn te beantwoorden, dan is er nog genoeg werk aan de winkel. Maar let op: naast deze vragen hebben jouw klanten ook nog genoeg vragen over jouw product of dienst.

Stap 2

Analyse markt

De markt is nog zo’n element wat belangrijk is om aandacht aan te besteden. Want wat zijn nou eigenlijk de trends en ontwikkelingen die zich voordoen binnen jouw branche? Wie zijn je concurrenten en hoeveel competitie bestaat er? Waar bevindt jouw doelgroep zich in de markt? En wat is hun gedrag? Door aandacht te besteden aan de markt weet je wat er speelt, kom je erachter welke content binnen jouw branche werkt en hoe je het beste je doelgroep kan bereiken.

Stap 3

Analyse zoekwoorden

Een zoekwoorden analyse kan natuurlijk niet uitblijven. Waarom? Een onderzoek naar zoektermen vertelt jou namelijk waar kansen liggen. Kansen op het gebied van ranking. Want hoe beter je scoort op zoekwoorden, hoe hoger je wordt weergegeven in Google en des te meer mensen je zullen vinden. Naast deze algemene zoekwoorden analyse, kun je ook kijken op welke zoekwoorden jouw website momenteel scoort en hoe goed deze score is. Hierbij wordt onder andere aandacht besteed aan de zoekvolumes, de concurrentie en de potentie van zoekwoorden.

Stap 4

Contentstrategie per fase van customer journey

We hebben onderzoek gedaan naar je customer journey en daarnaast ook een zoekwoorden analyse uitgevoerd. Nu is het tijd om de twee aan elkaar te koppelen. De customer journey is op te delen in drie fasen: low, middle en top. Hierbij betreffen mensen in de low-funnel mensen die jouw bedrijf nog niet goed kennen. Daarbij zijn mensen uit de top-funnel juist de personen die al enige interesse tonen in je producten of diensten. De zoekwoorden uit het onderzoek passen we op deze fasen van de customer journey aan.

Stap 5

Content creatie

Jaa! Het is tijd voor de daadwerkelijke realisatie van content. In deze fase zorgen we er voor dat de content in de juiste vorm en met de juiste termen (voortgekomen uit het zoekwoorden onderzoek) wordt geschreven. Deze content zal de basis vormen van jouw kanalen.In samenwerking met onze videoproductie partners zorgen wij dat jouw video’s er tiptop uitzien. Samen zoeken we naar het juiste format. Dit hangt af van verschillende factoren. Denk hierbij aan het doel, het publiek en de verspreidingskanalen. Wij hebben de expertise in huis om te weten wat voor video het meest geschikt is op welk moment. Op die manier zijn wij in staat een overtuigend resultaat neer te zetten.

Stap 6

Monitoren

Het in de gaten houden van de prestaties van jouw content is van groot belang. Hier kun je namelijk grote lessen trekken die jouw resultaten in de toekomst zullen helpen verbeteren. De KPI’s die eerder in de distributiestrategie zijn bepaald, vormen hier het uitgangspunt. Wij werken met maandelijkse rapportages om de voortgang van het traject te delen en te bespreken. Naast deze rapportages werken we ook met een real-time dashboard waarin jouw resultaten live te zien zijn.

Stap 7

Earned media

Slaat je boodschap aan onder het juiste publiek? Dan maak je grote kans op earned media. Het betreft alle vormen van aandacht van derden die een bedrijf of merk verdiend. Hierbij kun je bijvoorbeeld denken aan positieve recensies, conversaties op social media en mond-tot-mondreclame.

Merkstrategie

Middels een heldere merkidentiteit kom je tot de kern van je organisatie.

Wat maakt jouw bedrijf uniek? En wordt dit ook zo gecommuniceerd naar het publiek? Middels een heldere merkidentiteit kom je tot de kern van je organisatie.

Lees meer

E-commerce strategie

Met jarenlange ervaring op het gebied van e-commerce marketing weten wij als geen ander met welke aanpak we jouw webshop naar een hoger niveau tillen.

Lees meer

B2B strategie

Bestaat jouw klantenkring uit bedrijven en is dit de doelgroep die jij wil aanspreken?

Lees meer

Wat onze klanten over ons zeggen

5 sterren op basis van tientallen waarderingen

Google reviews worden ingeladen, of vind ze hier.