fbpx
Home » Online Marketing Blog
12 11, 2020

De perfecte website VII: Motion Design

Door |2020-11-13T18:32:44+01:00november 12th, 2020|Categorieën: Geen onderdeel van een categorie|0 Reacties

Zou hij bestaan? De perfecte website? In deze blogserie kijkt Baas & Baas naar de beste technieken die samen de ideale website vormen! In deze blog bekijken we Motion Design, een geweldige techniek om bezoekers te sturen naar datgene wat ze willen en tegelijkertijd engagement te houden op jouw website voor hen die nog zoekende [...]

28 10, 2020

Dé marketingtrends van 2021

Door |2021-03-16T10:07:22+01:00oktober 28th, 2020|Categorieën: Geen onderdeel van een categorie|0 Reacties

Het einde van 2020 is in zicht en 2021 staat weer voor de deur. Verstandig om de huidige blik te verversen met een nieuwe: een die gericht is op het komende jaar! Ook 2021 zal weer een hoop ontwikkelingen met zich meebrengen die voornamelijk van toepassing zijn op de B2B. De marketingtrends en de huidige, [...]

19 10, 2020

De marketingtaal van 2021: Python

Door |2021-01-13T10:02:47+01:00oktober 19th, 2020|Categorieën: Geen onderdeel van een categorie|0 Reacties

De taal waarmee wij praten: Nederlands, daar zijn wij allemaal bekend mee. Dit geldt echter niet voor de taal Python. Hoewel Python de populairste taal ter wereld aan het worden is, hebben veel mensen er nog weinig expertise in. Waarschijnlijk geldt dit ook voor jou: misschien heb je er wel eens van gehoord, maar weet [...]

5 10, 2020

Sluit jouw content aan bij de doelgroep?

Door |2020-10-27T14:53:41+01:00oktober 5th, 2020|Categorieën: Geen onderdeel van een categorie|0 Reacties

Sluit jouw content aan bij de doelgroep? Social media wordt vrijwel door alle ondernemers ingezet. Maar wat is jouw doel met social media? Hoe zorg je voor de juiste content voor jouw doelgroep. Wie je wil aanspreken per kanaal en wat wil je bereiken. Maak voor jezelf eerst een overzicht. Zomaar een bericht posten levert [...]

28 09, 2020

De perfecte website VI: Moderne Doelgroepen en Perfecte Niches  

Door |2020-10-27T14:52:06+01:00september 28th, 2020|Categorieën: Geen onderdeel van een categorie|0 Reacties

Zou hij bestaan? De perfecte website? In deze blogserie zoeken wij het antwoord. Ons zesde onderwerp zijn moderne doelgroepen en hoe we deze veel effectiever en beter kunnen benaderen in hun niches. Meer traffic voor minder moeite dus. Lees met ons mee! Misschien wel de belangrijkste ontwikkeling van de afgelopen decennia is de grote hoeveelheid [...]

28 09, 2020

Facebook-retargeting: bereik de kern

Door |2021-01-13T10:06:33+01:00september 28th, 2020|Categorieën: Facebook Marketing|0 Reacties

Hoe ideaal zou het zijn als je enkel één advertentie aan iemand op social media hoeft te laten zien, om hem of haar over te laten gaan tot een aankoop? Diegene ziet in een ogenblik dat het product of de dienst geweldig is en klikt op de advertentie. Dit zou betekenen dat het heel [...]

14 09, 2020

DE BEGINNERS GUIDE: GOOGLE TAG MANAGER TOOL

Door |2021-01-13T10:05:59+01:00september 14th, 2020|Categorieën: Geen onderdeel van een categorie|0 Reacties

Ben jij een marketeer of ondernemer, maar heb je geen idee hoe je externe codes en tracking pixels op je website plaatst?  Begrijpelijk! De meeste van ons zijn hier tenslotte niet in gespecialiseerd. Het vervelende is dat het er wel vaak voor zorgt dat je afhankelijk bent van de techneuten. Hierdoor kunnen de werkzaamheden lang [...]

8 09, 2020

A/B-testen met Facebook Business Manager

Door |2021-01-13T10:06:16+01:00september 8th, 2020|Categorieën: Facebook Marketing|0 Reacties

Je kunt ongelofelijk veel met de tool Business Manager van Facebook. Zo ook A/B-testen uitvoeren. Maar wat is dat nou eigenlijk? A/B-testen? In ieder geval is het een term binnen de marketing wereld. Bij A/B-testen worden twee verschillende advertenties op eenzelfde moment met elkaar vergeleken. Hieruit wordt uiteindelijk duidelijk welke advertentie het best aansluit bij [...]

11 08, 2020

Een goede landingspagina maken

Door |2020-10-27T14:48:37+01:00augustus 11th, 2020|Categorieën: Geen onderdeel van een categorie|0 Reacties

Een belangrijk onderdeel van je website zijn landingspagina’s. Deze pagina’s helpen mee je conversie te verhogen. Maar wat is een goede landingspagina en waar moet deze aan voldoen? Dat vertellen we je graag! Eerst leggen we uit wat landingspagina's zijn en waarom ze zo belangrijk zijn en landingspagina is de pagina op je website waar [...]

3 08, 2020

WhatsApp Marketing: wat is het en hoe kan je er mee adverteren?

Door |2021-01-13T10:06:46+01:00augustus 3rd, 2020|Categorieën: Facebook Marketing|0 Reacties

WhatsApp, wie kent het niet? Met een gebruikersaantal van 12 miljoen, alleen al in Nederland, is de potentie enorm! Dagelijks maken we er gretig gebruik van; niet alleen omdat je heel gemakkelijk mensen direct kunt bereiken via ofwel een bericht ofwel een call, maar ook omdat deze uitgaande/inkomende berichten en belletjes gratis zijn. Per dag ontvangen [...]