Wat is Google Shopping
Google Shopping is een online marktplaats waar bedrijven producten kunnen aanbieden aan consumenten. Het is een van de grootste online marktplaatsen, met miljoenen producten die dagelijks door duizenden mensen worden bekeken. Of je nu een bedrijf heeft met een kleine of grote catalogus, met Google Shopping kun je jouw producten aan een globaal publiek verkopen. Om ervoor te zorgen dat uw producten door zoveel mogelijk mensen worden bekeken, is het belangrijk om uw Google Shopping-campagnes goed in te stellen en te optimaliseren. Hierbij is de belangrijkste vraag die je jezelf moet stellen bij het inrichten van de Google Shopping-campagnes: hoe kom ik mijn doelpubliek het beste tegemoet? Dit is afhankelijk van de manier waarop je jouw campagne inricht en het soort producten en diensten die je aanbiedt.
Hoe werkt Google Shopping?
Bedrijven bieden hun producten aan op Google Shopping middels advertenties. Deze advertenties staan op basis van relevantie bovenaan in de zoekresultaten van Google, waardoor bezoekers direct kunnen zien wat je aanbiedt.
Google Shopping maakt gebruik van een 'pay-per-click'-advertentiemodel, waarbij je enkel betaalt wanneer iemand op jouw advertentie klikt. Door gebruik te maken van Google Shopping-advertenties kan je het bereik van jouw producten bij zoekopdrachten vergroten. Je kan ook gerichte zoekresultaten bieden op basis van zoekterm, locatie of land.
De voordelen van Google Shopping

Professionele Google Shopping advertenties met Baas & Baas
Google Shopping-advertentie is een van de krachtigste marketinginstrumenten voor online winkels. In de praktijk blijkt echter dat de meeste Google Shopping-campagnes niet goed worden gebruikt en daardoor mislukken. Vaak wordt geen rekening gehouden met cruciale aspecten om het meeste uit Google Shopping te halen. Baas & Baas is jouw go-to partner als het gaat om Google Shopping.
Waarom kiezen voor Baas & Baas als partner?
Binnen Baas & Baas weten wij hoe de beste resultaten uit Google Shopping gehaald kunnen worden. Wij zijn een full service online marketingbureau en bieden ondersteuning voor ieder project - van advertentie tot webshop.
Aan de slag?
Benieuwd wat wij voor jou kunnen doen? Neem ontact met ons op voor de mogelijkheden.
ContactJouw Branding
Het belangrijkste aspect
Bij het ontwerpen van een website is het belangrijk om de branding van jouw bedrijf in acht te nemen. Onze eerste stap in het webdevelopment proces is een intakegesprek waarin wij jouw merkidentiteit bespreken. Als je al een sterke branding hebt, dan integreren wij dit in het design. Als dit niet het geval is, bieden wij advies over de aanpassingen die nodig zijn om een sterk merk te creëren. Onze marketingafdeling staat altijd klaar om je te helpen bij het maken van alle elementen van een sterke merkidentiteit
Voorbeeldwebsites
De bron van inspiratie
Wij begrijpen dat het soms lastig kan zijn om een idee te hebben van hoe jouw website eruit moet zien. Daarom vragen wij onze klanten om voorbeelden van websites te delen die ze inspirerend vinden. Dit geeft ons een duidelijk beeld van jouw smaak en voorkeuren en helpt ons bij het creëren van een ontwerp dat bij jouw bedrijf past.
Styleguide
Het opzetten van consistente branding en design
Wij maken een styleguide die de belangrijkste elementen van jouw branding en design bevat. Dit helpt om een consistente uitstraling op jouw website te creëren. Zo weten alle teamleden hoe de branding geïmplementeerd moet worden en wordt de website uniform en herkenbaar voor je klanten.
Het Design
Je visie tot leven brengen
Ons team gebruikt het krachtige ontwerp tool Figma om de wireframes van jouw website te creëren. Wij beginnen met het ontwerpen van verschillende versies van de wireframe en werken door totdat jij tevreden bent met het design. Op deze manier brengen wij jouw visie tot leven en creëren wij een website die aan jouw wensen voldoet.
Development
Van idee naar realiteit
Dan begint het bouwen van jouw website. We bouwen jouw website uiteraard in WordPress. In de meeste gevallen wordt Elementor gebruikt voor het bouwen van de pagina's. Hiermee zorgen wij ervoor dat het er precies zo uitziet als het ontwerp dat we samen hebben gemaakt. Daarnaast zorgen we voor een naadloze responsiviteit, dat alle gewenste functies geïntegreerd zijn en dat de website geoptimaliseerd is voor zoekmachines. Zo kunnen klanten je gemakkelijker vinden en kan jij je concentreren op het opbouwen van je merk en het genereren van groei.
Feedback
De persoonlijke check en puntjes op de 'i'
Gedurende het gehele webdevelopment proces heeft u als klant de mogelijkheid om feedback te geven en aanpassingen door te voeren. Dit is een belangrijk onderdeel van ons proces, omdat een website in de ontwikkelfase heel anders kan aanvoelen dan op het design. Ook het plaatsen van teksten of afbeeldingen wordt vaak nog aangepast bij het bouwen. Bij de kick off spreken wij feedbackmomenten af, zodat u altijd op de hoogte bent van de voortgang en uw wensen en feedback gehoord worden.