Wat is Bing advertising?
Bing, de zoekmachine van Microsoft, is sinds 2009 actief en is inmiddels uitgegroeid tot een volwaardige concurrent voor Google. Bing heeft een aantal grote voordelen ten opzichte van Google, waaronder het feit dat het een stuk eenvoudiger is om advertenties binnen de zoekmachine van Bing te maken. Adverteren binnen Bing is een vorm van zoekmachine marketing. Middels zoekmachine marketing kun je klanten bereiken die interesse hebben in jouw product of dienst door advertenties samen te stellen die gericht zijn op zoekwoorden die verband houden met jouw branche. Deze advertenties worden vervolgens getoond aan mensen die naar informatie over jouw bedrijf zoeken, wat jouw bedrijf in staat stelt om meer relevante leads te genereren. Een zoekmachine als Bing biedt merken de unieke gelegenheid om hun diensten of producten aan de juiste mensen te laten zien en hen op deze manier naar hun website te leiden.
Hoe werkt Bing advertising?
Bing advertising werkt op een concept van zoekwoorden. Bedrijven stellen advertenties samen gebaseerd op bepaalde zoekwoorden uit zoekopdrachten van mensen op het internet.
Het advertentiesysteem van Bing gebruikt een systeem van zogenaamde kwaliteitsscores om adverteerders te belonen voor hun investeringen. Hierbij bepaalt de kwaliteitsscore hoe waarschijnlijk het is dat jouw advertentie wordt getoond aan een zoeker. Benieuwd wat het kan betekenen voor jouw onderneming?
Waarom kiezen voor Bing advertising?

Aan de slag met SEO Copywriting
Voordat je begint met SEO copywriting, is het belangrijk om een goed begrip te hebben van SEO-technieken. Onderzoek jouw markt en bepaal welke zoekwoorden gebruikt worden door jouw doelgroep, zoek uit welke woorden het best ranken in zoekresultaten en welke woorden kunnen worden gebruikt om een breed bereik te creëren.
Je kan ook tools gebruiken, zoals de Google AdWords Keyword Tool, om zoekwoorden te identificeren. Vervolgens kunt u deze woorden gebruiken bij het schrijven van uw webteksten, zodat je maximale vindbaarheid bereikt. Let er hierbij op dat jouw webteksten leesbaar, informatief en uniek moeten zijn. Gebruik zoekwoorden en verwante termen daarnaast constant in jouw tekst, maar overdrijf het niet.
De teksten moeten ook lekker lezen, dus voeg af en toe een directe call-to-action toe om de lezers te verleiden tot actie. Tot slot kun je ook stukken content maken waar je bezoekers relatief veel tijd aan zullen besteden, zoals lange blogartikelen of informatieve video’s.
Waarom kiezen voor Baas & Baas als partner?
Bing advertising is een van de meest effectieve manieren om je bedrijf op de markt te zetten, omdat je kunt gericht adverteren met specifieke zoekwoorden om de juiste potentiële klanten naar je website te lokken. Binnen Baas & Baas weten wij hoe de beste resultaten uit Bing advertising gehaald kunnen worden. Wij zijn een full service online marketingbureau en bieden ondersteuning voor ieder project.
Aan de slag?
Wij maken, ontwerpen en optimaliseren Bing advertenties voor klanten in verschillende branches. Wij weten precies wat er nodig is om een succesvolle Bing advertentie te maken. Benieuwd wat wij voor jou kunnen doen? Neem ontact met ons op voor de mogelijkheden.
ContactJouw Branding
Het belangrijkste aspect
Bij het ontwerpen van een website is het belangrijk om de branding van jouw bedrijf in acht te nemen. Onze eerste stap in het webdevelopment proces is een intakegesprek waarin wij jouw merkidentiteit bespreken. Als je al een sterke branding hebt, dan integreren wij dit in het design. Als dit niet het geval is, bieden wij advies over de aanpassingen die nodig zijn om een sterk merk te creëren. Onze marketingafdeling staat altijd klaar om je te helpen bij het maken van alle elementen van een sterke merkidentiteit
Voorbeeldwebsites
De bron van inspiratie
Wij begrijpen dat het soms lastig kan zijn om een idee te hebben van hoe jouw website eruit moet zien. Daarom vragen wij onze klanten om voorbeelden van websites te delen die ze inspirerend vinden. Dit geeft ons een duidelijk beeld van jouw smaak en voorkeuren en helpt ons bij het creëren van een ontwerp dat bij jouw bedrijf past.
Styleguide
Het opzetten van consistente branding en design
Wij maken een styleguide die de belangrijkste elementen van jouw branding en design bevat. Dit helpt om een consistente uitstraling op jouw website te creëren. Zo weten alle teamleden hoe de branding geïmplementeerd moet worden en wordt de website uniform en herkenbaar voor je klanten.
Het Design
Je visie tot leven brengen
Ons team gebruikt het krachtige ontwerp tool Figma om de wireframes van jouw website te creëren. Wij beginnen met het ontwerpen van verschillende versies van de wireframe en werken door totdat jij tevreden bent met het design. Op deze manier brengen wij jouw visie tot leven en creëren wij een website die aan jouw wensen voldoet.
Development
Van idee naar realiteit
Dan begint het bouwen van jouw website. We bouwen jouw website uiteraard in WordPress. In de meeste gevallen wordt Elementor gebruikt voor het bouwen van de pagina's. Hiermee zorgen wij ervoor dat het er precies zo uitziet als het ontwerp dat we samen hebben gemaakt. Daarnaast zorgen we voor een naadloze responsiviteit, dat alle gewenste functies geïntegreerd zijn en dat de website geoptimaliseerd is voor zoekmachines. Zo kunnen klanten je gemakkelijker vinden en kan jij je concentreren op het opbouwen van je merk en het genereren van groei.
Feedback
De persoonlijke check en puntjes op de 'i'
Gedurende het gehele webdevelopment proces heeft u als klant de mogelijkheid om feedback te geven en aanpassingen door te voeren. Dit is een belangrijk onderdeel van ons proces, omdat een website in de ontwikkelfase heel anders kan aanvoelen dan op het design. Ook het plaatsen van teksten of afbeeldingen wordt vaak nog aangepast bij het bouwen. Bij de kick off spreken wij feedbackmomenten af, zodat u altijd op de hoogte bent van de voortgang en uw wensen en feedback gehoord worden.